Σε απάντηση της σχετικής Ερώτησης που κατέθεσε ο βουλευτής κ. Δημήτρης Κωνσταντόπουλος με θέμα «Μεγάλες καθυστερήσεις στην απόδοση υγειονομικών δαπανών στους υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις» σας γνωρίζω τα ακόλουθα: Ο τεχνοοικονομικός έλεγχος των δαπανών υγειονομικής περίθαλψης των στελεχών και των μελών των οικογενειών τους, πραγματοποιείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου υγειονομικών δαπανών των Γενικών Επιτελείων σε εύλογο χρόνο που συναρτάται με τον όγκο, τη νομιμότητα και την κανονικότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών. Εν συνεχεία, πραγματοποιείται η καταβολή του ποσού στους δικαιούχους από τις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες των Κλάδων σε χρόνο, ο οποίος όμως τελεί σε συνάρτηση με την ύπαρξη των διαθέσιμων πιστώσεων. Αναφορικά με τη δυνατότητα επιτάχυνσης των διαδικασιών, σας γνωρίζουμε ότι αυτή εξετάζεται σε συνδυασμό με τυχόν αναθεώρηση του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου αλλά και του τρόπου συνταγογράφησης ώστε να μειωθεί δραστικά η γραφειοκρατία και ο χρόνος ανταπόκρισης των υπηρεσιών. Τέλος στόχο της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, στο πλαίσιο της μέριμνας για το προσωπικό, αποτελεί η βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας, στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και στις οικογένειές τους, αλλά και η βέλτιστη αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή δυσλειτουργιών που ανακύπτουν.
ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
Με αφορμή την βελτίωση των παροχών υγείας στους στρατιωτικούς θα ήθελα να εκφράσω την απορία γιατί ενώ πληρώνουμε εισφορές για τα στρατιωτικά νοσοκομεία τα οποία είναι αρμόδια για τον σωστό και σχολαστικό έλεγχο της υγείας των στελεχών μέσα σε μια ημέρα αναγκαζόμαστε με το ζόρι αν και θα έπρεπε να ήταν προαιρετικό να πηγαίνουμε στα τοπικά νοσοκομεία για εξετάσεις ασχέτως αν δεν υπάρχουν όλοι οι γιατροί και τα απαραίτητα μεσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης επειδή δεν είναι δυνατόν να κλείσουμε ραντεβού την ίδια ημέρα για όλους μέσα από τηλεφωνική γραμμή την οποία την χρεωνομαστε αναγκαζόμαστε να χάνουμε πολλές ημέρες πήγαινε- έλα στο νοσοκομείο και επίσης να κλείνει η υγειονομική καρτέλα μετά από πολλές ημέρες.
Αποτέλεσμα να χάνει η υπηρεσία το στέλεχος αρκετές ημέρες και ενδέχεται να μην έχουν βγεί σωστά κάποια αποτελέσματα στα οποία ο ιδιώτης γιατρός δεν θα δώσει την πρέπουσα προσοχή.
Παράδειγμα προσωπικό μου επειδή έχω θέμα με τα κοντά και τα μακριά ο γιατρός του πανεπιστημιακού νοσοκομείου λέει 10/10 ωραίος;
Αυτά και άλλα.
Επομένως αναθεωρήστε την περιοδική εξέταση των στελεχών στα στρατιωτικά νοσοκομεία.