Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Μια διαφορετική καντίνα στάθμευσε στο Πολεμικό Μουσείο


«Πολεμικό Μουσείο»
Μόλις σήμερα ελήφθη η άδεια από τόν Δήμο Αθηναίων γιά τήν λειτουργία τής "Καντίνας - Citroen" στόν χώρο έξωθεν τού Κυλικείου τού ΠΜ καί λειτουργεί από τό προσωπικό του (μέ ίδιες τιμές βέβαια)
Πρόκειται γιά Citroen τής δεκαετίας τού 1960 προερχόμενο από τόν Γαλλία και μέ αυθεντική παραλλαγή τού Γαλλικού Στρατού.
Ηδη οι ... πρώτοι "πελάτες" τό τίμησαν δεόντως.





Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου