Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Στο ΣτΕ οι ΕΥ του στρατού για το επίδομα - Η απάντηση της στρατιάς




Στο ΣτΕ πλέον προσφεύγουν οι ΕΥ για να διεκδικήσουν το επίδομα που ήδη παίρνουν αστυνομικοί - πυροσβέστες αλλά υπάρχει διάκριση στον Στρατό και η=γενικά στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Ένα επίδομα πολύ απαραίτητο για αυτούς τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα προβλήματα υγείας τους.


Δείτε την απάντηση της Στρατιάς:





Ωστόσο οι ΕΥ δεν το βάζουν κάτω και ήδη έχουν κινηθεί νομικά
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου