Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Ένας Υποστράτηγος Μηχανικού στην Διοίκηση της ΔΙΚΕ

Πραγματοποιήθηκε χθές στο στρατόπεδο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης στην Τρίπολη η δεύτερη
τελετή παράδοσης – παραλαβής Διοίκησης της ΔΙΚΕ (ΙV
ΜΠ «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ») από τον Ταξίαρχο Αθανάσιο Αλεξόπουλο στον
Υποστράτηγο Νικόλαο Λάλο 

Το ΓΕΣ εκπροσωπήθηκε από τον Διοικητή ΑΣΔΥΣ  Αντιστράτηγο Παπαδόπουλο.


Βέβαια αυτό που συζητήθηκε μεταξύ των παρευρισκόμενων ήταν αν θα είναι και η τελευταία  καθότι πριν λίγες μέρες είχε γίνει η πρώτη τελετή .

Ωστόσο ο νέος Υποστράτηγος Διοικητής ΔΙΚΕ σύμφωνα με πληροφορίες είναι ένας αξιόλογος αξιωματικός με πολύ σημαντική δραστηριότητα αφού προέρχεται από το Μηχανικό

























Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου