Επίσκεψη στον Περιφερειάρχη ΑΜΘ του νέου Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού




Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστο Μέτιο πραγματοποίησε ο νέος Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Χαράλαμπος Λαλούσης.

Ο Περιφερειάρχης ευχήθηκε στο νέο Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού δύναμη και καλή επιτυχία στην αποστολή του και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα έχουν μια εποικοδομητική συνεργασία.
https://www.evros24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου