ΔΙΚΕ: Ύποπτη η αναβολή παράδοσης της- Μαγειρέματα της στρ. ηγεσίας;



Η αναβολή της δεύτερης τελετής παράδοσης - παραλαβής της ΔΙΚΕ στην Τρίπολη για όσους ασχολούμαστε με το στρατιωτικό ρεπορτάζ μόνο έτσι δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.



Ποιος θα απαντήσει στα καυτά ερωτήματα γιατί αναβλήθηκε η τελετή παράδοσης παραλαβής της Μεραρχίας στην Τρίπολη? Τι ζυμώσεις γίνονται στο ΓΕΣ? 

εμείς  στα Στρατιωτικά θέματα βασικά τις έχουμε τις απαντήσεις αλλά λέμε τώρα...

Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι, στις ήδη υπογεγραμμένες από το ΥΠΕΘΑ  διαταγές τοποθετήσεων ανωτάτων αξιωματικών και δεν το ξέρουμε; ξέρουνε; ξέρεις; ξέρει; (να το κλίνουμε σε όλα τα πρόσωπα άραγε;)

 Η ηγεσία οφείλει γρήγορες- πειστικές- ανθρώπινες απαντήσεις. Αλλιώς, η ανθρωποκεντρική Διοίκηση που τόσο πολύ διαφημίζεται...., πάει περίπατο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου