Σύμφωνα σε πληροφορίες που φτάνουν στα Στρατιωτικά θέματα , τα άνω κάτω θα φέρει ίσως διάταξη του Υπουργείου.
Στρατιωτικοί μας είπαν ότι όσοι είναι από ΑΣΣΥ , Μουσικοί και Εθελόντριες που ήταν τώρα την άνοιξη να πάρουν βαθμό έμαθαν ότι θα τον πάρουν.... το 2020.
Έχει αυτό καμιά σχέση με το θέμα των ΕΜΘ ή απλά είναι κάτι καινούργιο;
Αναμένουμε εξελίξεις και στο θέμα αυτό και το παρακολουθούμε με εξαιρετικό ενδιαφέρον γιατί έρχεται και αυτό προεκλογικά...

0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου