Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Δυο (2) χρόνια θα πάνε πίσω σε βαθμό. Τι συμβαίνει;



Σύμφωνα σε πληροφορίες που φτάνουν στα Στρατιωτικά θέματα , τα άνω κάτω θα φέρει ίσως διάταξη του Υπουργείου.

Στρατιωτικοί μας είπαν ότι όσοι είναι από ΑΣΣΥ , Μουσικοί και Εθελόντριες που ήταν τώρα την άνοιξη να πάρουν βαθμό έμαθαν ότι θα τον πάρουν.... το 2020.

Έχει αυτό καμιά σχέση με το θέμα των ΕΜΘ ή απλά είναι κάτι καινούργιο;

Αναμένουμε εξελίξεις και στο θέμα αυτό και το παρακολουθούμε με εξαιρετικό ενδιαφέρον γιατί έρχεται και αυτό προεκλογικά...
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου