Ο ΣΑΣΜΥΝ συγχαίρει τον νέο σύνδεσμο ΣΑΣΜΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ , ΑΡΘΡΑ , ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ Το Δ.Σ. και τα Μέλη του Συνδέσμου Αποφοίτων Σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΑΣΜΥΝ), χαιρετίζει και συγχαίρει τον νέο " αδελφό" Σύνδεσμο, ευχόμενος κάθε επιτυχία στο έργο του. . Ο Πρόεδρος Αγ. Γαλανός Αντιπλοίαρχος (Ε) ε.α. Ο Επι των Δημ.Σχέσεων Ελ. Σφακτός Επστής ε.α. Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus RELATED POSTS
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου