Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

H κυβέρνηση θέλει να βγει ο στρατός να μαζέψει τα σκουπίδια



Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Τζανακόπουλος απέκλεισε την επιστράτευση των συμβασιούχων, λέγοντας ότι ο σχετικός νόμος καταργηθεί και δεν υπάρχει καμία απολύτως πρόθεση να επανέλθει, ωστόσο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί ο στρατός για την αποκομιδή των σκουπιδιών.
«Θα χρησιμοποιηθούν όλοι οι διαθέσιμοι κρατικοί μηχανισμοί που μπορούν να βοηθήσουν ώστε να μην κινδυνέψει η δημόσια υγεία» τόνισε.
tilestwra
mme


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 $type={blogger} :

  1. Δεν είναι δουλεια του στρατού αυτή! εκτός αν μαζέψει και άλλα πολλά "σκουπίδια"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή