«Ο «σφαγέας» των μισθών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας κ. Δαβάκης τολμά και να μιλά. Με συντροφιά τον προσωπικό φρουρό του κ. Τραγάκη, ο οποίος σήμερα διαδήλωνε, δεν πείθει κανέναν. Απ’ ότι φαίνεται συμφωνεί με το σύνθημα «τα λεφτά δεν είναι του στρατού, είναι του λαού». O tempora o mores».
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου