Στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης Στρατού Ξηράς και Πολεμικής Αεροπορίας πραγματοποιήθηκε άσκηση συνεργασίας στην Περιοχή Ευθύνης του Δ΄ ΣΣ. Η άσκηση εκτελέσθηκε στις 16 Απριλίου 2016 και κατά τη διάρκειά της εφαρμόσθηκαν διαδικασίες αεράμυνας και έγκαιρης προειδοποίησης. Συμμετείχαν Μονάδες της Διοίκησης Πυροβολικού του Δ΄ ΣΣ και αεροσκάφη
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)





0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου