Την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος ανά μήνα αγιασμός στο εκκλησάκι του Αγ. Νικολάου επί του Πλοίου. Παρόντα τα πληρώματα του Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ» και του Α/Τ «ΒΕΛΟΣ», παρακολούθησαν με κατάνυξη τη δέηση που τελέστηκε από τον Αρχιμανδρίτη Ιουστίνο Μαρμαρινό, ιερέα του Πολεμικού Ναυτικού.
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου