Την Πέμπτη 20 Αυγούστου και ωρα 11 το πρωί στο 11ο Σύνταγμα Πεζικού (Στρατόπεδο Κολοκοτρώνη) στην Τρίπολη ο νυν Διοικητής Αντισυνταγματάρχης Γεώργιος Αργυρόπουλος παραδίδει την διοίκηση του στρατοπέδου στο Αντισυνταγματάρχη Σταύρο Φωτεινάκη όπου θα πραγματοποιηθεί η τελετή Παράδοσης - Παραλαβής.
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου