Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Παρουσίαση δίσκου της ΔΜΣ στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα «190 Χρόνια Στρατιωτικής Μουσικής», η 
Διεύθυνση Μουσικής (ΔΜΣ) του Γενικού Επιτελείου Στρατού διοργανώνει 
έκθεση φωτογραφίας, συναυλία και παρουσίαση του ηχογραφημένου δίσκου με 
τίτλο «H Big Band της Φρουράς Αθηνών στο STUDIO E2», την Κυριακή 24 
Μαΐου 2015 και ώρα 19:30, στο Αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου Αθηνών.

Η είσοδος είναι ελεύθερη στο κοινό.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου