Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα «190 Χρόνια Στρατιωτικής Μουσικής», η Διεύθυνση Μουσικής (ΔΜΣ) του Γενικού Επιτελείου Στρατού διοργανώνει έκθεση φωτογραφίας, συναυλία και παρουσίαση του ηχογραφημένου δίσκου με τίτλο «H Big Band της Φρουράς Αθηνών στο STUDIO E2», την Κυριακή 24 Μαΐου 2015 και ώρα 19:30, στο Αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου Αθηνών. Η είσοδος είναι ελεύθερη στο κοινό.
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)

0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου