Την Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014, απονεμήθηκε από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού Αντιστράτηγο κ. Χρίστο Μανωλά, παρουσία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρη Αβραμόπουλου, η Πολεμική Σημαία στην Διοίκηση Άμυνας Νήσου Μεγίστης.Στη συνέχεια ο κ. ΥΕΘΑ παρασημοφόρησε αυτή με τον Σταυρό Αξίας και Τιμής Α΄Τάξεως.
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου