Η φωτογραφία του γονατισμένου "στρατιώτη" ανήκει σε μένα και έχει ως πηγη τα "Στρατιωτικά θέματα"

Βλέπω παντού σε μπλόγκ και site ψευδής αναρτήσεις με την δικιά μου φώτο της οποίας έχω τα πνευματικά δικαιώματα αφού την τράβηξα εγώ στην Τρίπολη.

Συγκεκριμένα την Τετάρτη που πέρασε στην Πλατεία Άρεως για το ρεπορτάζ του τροπαίου.

Βλέπω μετά λύπης μου ότι από κανένα δεν έχω ερωτηθεί για να επιτρέψω να την αναρτήσει και με το Newsarcadia που επικοινώνησα μου ζήτησε συγνώμη. Ουτε ανήκει σε άλλα τοπικά site!! Μπειτε επιτέλους να δείτε τις δικές τους φώτο!! Ούτε του kalimera- arkadia ούτε του arcadiaportal ούτε κανενός άλλου!!

Δεν έβαλα λογότυπο στις 200 φώτο από το τρόπαιο, γονάτισαν και άλλοι, και τις μοιράστηκα μόνο με τους αναγνώστες μου. Ουδέποτε έκλεψα από κάποιον συνάδελφο κάτι για να βάλω εμένα ως πηγή.

Και πάλι αν με είχαν ρωτήσει θα επέτρεπα και χωρις πηγή και χωρις το ονομά μου και μάλιστα και καποιοι συνάδελφοι δεν φταίνε γιατί δεν ήξεραν και τους ευχαριστώ που έστω μου είπαν δεν το ξέραμε.
Αυτό λοιπόν λέγεται κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων και έχει διαστρεβλωθεί η είδηση στο βωμό των "κλικ".

Και  είναι υπαξιωματικός και όχι στρατιώτης. Δεν έτρεχαν οπλίτες!!!

ΒΑΛΙΑ ΑΜΠΑΤΖΗ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ

Οι πηγές λοιπόν είναι:
http://stratiotikathemata.blogspot.gr/2014/03/1_19.html

http://voltastintripoli.blogspot.gr/2014/03/1_19.html
https://www.youtube.com/watch?v=pFzoHysC4z0  
και στο βίντεο στο 9.30 λεπτό δείχνει αυτόν και τι δήλωσε

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά