Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Δήλωση ΥΕΘΑ Δημήτρη Αβραμόπουλου μετά τη δοξολογία για το νέο έτος‏


Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος εκπροσώπησε  την κυβέρνηση, στη δοξολογία για το νέο έτος που πραγματοποιήθηκε στον  Ιερό Ναό Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου.

 

Μετά το πέρας της δοξολογίας, ο κ. Αβραμόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 

«Χρόνια πολλά. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, πάνω απ΄ όλα, για όλους μας, αντοχές, δύναμη και αισιοδοξία.

 

Τα δύσκολα σιγά σιγά περνάνε. Μια καινούρια εποχή ανατέλλει, με τους Έλληνες ενωμένους, δυνατούς και αποφασισμένους για ένα καλύτερο μέλλον».
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου