Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΜΕΔ ΣΤΟΝ Α/ΓΕΕΘΑ... ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΜΕΔ?

Σε έγγραφη απολογία ζητάει ο Α/ΓΕΕΘΑ από τον πρόεδρο του ΣΥΣΜΕΔ Τσουκαράκη  για την τελευταία ανακοίνωση - ερώτημα του ΣΥΣΜΕΔ όσον αφορά μονιμότητα κλπ

Και ενώ ο Α/ΓΕΕΘΑ απάντησε μέσω twitter έρχεται τώρα το ερώτημα γιατί καλείται σε απολογία και γιατί μετά από τις τόσες ερωτήσεις που έχει κάνει μέχρι τώρα το ΣΥΣΜΕΔ.

Τόσο καιρό μετά από την τόση δράση του ΣΥΣΜΕΔ γιατί αυτή τη στιγμή? Μήπως εξαιτίας των ερωτημάτων?

Αν όντως δεν τρέχει τίποτα και όλα αυτά που γράφει ο ΣΥΣΜΕΔ είναι ψέματα γιατί να χρειάζεται και η απολογία?

Τελικά το facebook περνάει σε συσπείρωση δυνάμεων μεταξύ των στρατιωτικών και στήριξη τους στον Πρόεδρο και θα έχει πολύ ενδιαφέρον η συνέχεια.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου