Σήμερα, 5 Σεπτεμβρίου 2024, στο Πολεμικό Μουσείο, ο Πρόεδρος του ΔΣ Αντιπτέραρχος ε.α. (Ι) Κωνσταντίνος Καραμεσίνης και ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσόστομος Σαββάτος υπέγραψαν τη σύμβαση παραχώρησης χρήσης του Παλαιού Επισκοπείου Ιεράς Μητρόπολης Μεσσηνίας, με σκοπό τη λειτουργία του Πολεμικού Μουσείου/Παράρτημα Καλαμάτας
Home
/
ΑΡΘΡΑ
/
Υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης του Παλαιού Επισκοπείου στην Καλαμάτα στο Πολεμικό Μουσείο
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου