Γιορτή στον ΠΟΝ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ Όπως αναφέρει ο ΠΟΝΣας ευχαριστούμε που μας τιμήσατε και φέτος με την παρουσία σας στη γιορτή που πραγματοποιήθηκε για τους μικρούς (και τους μεγάλους) φίλους μας.Το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό του ΠΟΝ σας εύχεται ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus RELATED POSTS
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου