Μήπως θέλει να πέσουμε στα πόδια του ο Δκτης Υπομονάδος στην Σαμοθράκη;;;;

 







Απάντηση Στρατιωτικων θεμάτων.. Επ Ώμου, Δημοσιογράφου και ιδιοκτήτριας Βάλιας Αμπατζή:


Μέχρι τώρα στα ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ δεν εχω αφαιρέσει το λόγο σε κανένα αναγνώστη.
Ίσα ίσα πάνω στο θέμα της Σαμοθράκης έβγαλα και τις αντίθετες απόψεις ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ με την ΗΓΕΣΙΑ οτι ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!!

Και απορώ ο κ. Μέραρχος τι κάνει;;;; Ατενίζει τις κρίσεις ;;;; Γιατί δεν λύνει το θεματάκι ;


Απο κει και πέρα ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΩ απο ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ Η ΣΥΖΥΓΟ να μου υποδεικνύει πως να κάνω τη δουλειά μου καθότι 27 χρόνια δημοσιογράφος και γνωρίζω πολύ καλά πως να την κάνω!!!

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΣΤΑ ΕΜΑΙΛ ΣΑΣ:

Γιατι δεν τον πιάνετε να του μιλήσετε ;;;;

ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ;;;; ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΓΥΑΛΙΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ; ΚΑΦΕ ΘΕΛΕΙ; ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΙΝΕΙ;;;;
Ότι τι;;;; Τον εχω ανάγκη ή να τον παρακαλέσω να μην ζορίζει το προσωπικό του;;;;;;;;;;;

Γιατι δεν μου εστειλε αυτός;;;;  Να βγάλω την άποψη του!


Φυσικά και δεν τον ξέρω, φυσικά και θα συνεχίσω να γραφω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν τα εχω βγάλει ακόμα!!!!

Για τα θεματα οι δημοσιογράφοι απευθύνονται στην εκάστοτε ηγεσία προς διασταύρωση των όσων στέλνουν, καθότι υπάρχουν ναι και άνθρωποι που θελουν να κάνουν κακό σε κάποιον.
Και εγω ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ

Την επόμενη φορά που θα δεχθώ τέτοια ΓΕΛΟΙΑ μηνύματα του τυπου:
Να τον πιάσω να του μιλήσω

Έχουν αναλάβει το θέμα τα νομικά τμήματα των Ενώσεων μου !!!

Και τελείως ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ δεν θα δημοσιεύσω άλλα μηνύματα γιατί κάποιοι πρέπει να ντρέπεστε!

ΚΥΡΙΕ ΔΚΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΑΔΟΣ ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ !!! ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΕΙ!!!


Με πολύ εκτίμηση,

Βάλια Αμπατζή

Δημοσιογράφος

Ιδιοκτήτρια Στρατιωτικών θεμάτων..επ Ωμου

Ιδρυτικό Μέλος Ευρωπαϊκής Ενωσης Δημοσιογράφων παρ. Ελλάδας  για την Διαφάνεια στα ΜΜΕ

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά