Διήμερη εξόρμηση του Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ στο ΚΕΕΔ , Νέα Πέραμος - Αττικής (Μεγάλο Πεύκο), σε συνεργασία με την αιμοδοσία του Κωνσταντοπούλειο Γ.Νοσοκομείο Ν.Ιωνίας"Αγία Όλγα"-Konstantopouleio Hospital.
Οι ένστολοι των Ειδικών Δυνάμεων του στρατού ξηράς στέλνει το δικό της "δώρο" στους ευάλωτους συνανθρώπους μας λίγο πριν τις φετινές γιορτές!
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου