Μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάτι για τους στρατιωτικούς τι γίνεται απο Δευτέρα με τους ανεμβολίαστους παρα μόνο ένα σήμα του Πολεμικού Ναυτικού το οποίο αναφέρει ότι τη Δευτέρα 13/9 οι μη εμβολιασμένοι υπάλληλοι και όσοι δεν έχουν νοσήσει ,προσέρχονται στις υπηρεσίες τους με απλή δήλωση self test που έχει γίνει έως 24 ώρες πριν την έναρξη του ωραρίου.


0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου