Ανάρτηση Δημάρχου Ορεστιάδας Βασίλη Μαυρίδη:
ΠΟΣΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ "ΠΑΙΖΕΙΣ" ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΠΟΠ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ,ΤΑΖΟΝΤΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ "ΜΕΣΟΝ"....
ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ!
Ανάρτηση Δημάρχου Ορεστιάδας Βασίλη Μαυρίδη:
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου