Μήνυμα ενοτητας απο Πέτρο Μούστο και συμμετοχής στις αυριανές εκλογές της ΕΣΠΕΛ

 




Αγαπητοί μου Φίλοι και Μέλη της ΕΣΠΕΛ
Λιγότερο από ένα 24ωρο απομένει για την έναρξη διεξαγωγής των εκλογών της ΕΣΠΕΛ. Μετά από δυόμισι και πλέον ετών θητείας μου, ως μέλος του Δ.Σ αλλά και ως αντιπρόσωπος στο δευτεροβάθμιο όργανο, σας ζητώ να ανανεώσουμε το συμβόλαιο εμπιστοσύνης των θέσεων και των απόψεων με τις οποίες εκφραστηκα όλο αυτό το χρονικό διάστημα.
Προβαίνοντας σε ένα σύντομο απολογισμό, σας παραθέτω επιγραμματικά την θεματολογία των εγγράφων με τα οποία ασχολήθηκα (όπως καταγράφεται στα παρακάτω δύο συνημμένα αρχεία) στην διαδρομή μου.
Αποτελούν ενέργειες με την δική μου συγγραφική ταυτότητα και αποδεικνύουν την προσφορά μου, στο πρωτοβάθμιο αλλά και στο δευτεροβάθμιο όργανο που ανηκα.
Κατόπιν των παραπάνω, σας προτρέπω για την αξιολόγηση του έργου μου και συνάμα της εμπιστοσύνης που αναπτύχθηκε με τον καθένα από εσάς μέσα στον χρόνο, δίνοντας το βροντερό παρόν στην νέα μου προσπάθεια.
Ραντεβού την Κυριακή 13 Σεπ 20, στο καφέ πασαρέλα (έναντι αρχαίου θεάτρου) από τις 09:00.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!




Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά