Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα πάντα για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Ολοκληρώθηκε το ΚΥΣΕΑ- Αρχηγός ΓΕΕΘΑ: «όλα θα πάνε καλά»

 23002103

«Όλα θα πάνε καλά» τόνισε μετά το τέλος του ΚΥΣΕΑ ο Κωνσταντίνος Φλώρος 

Υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, συνεδρίασε στο Μέγαρο Μαξίμου, το Κυβερνητικό Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας (ΚΥΣΕΑ).

Παρόντες ήταν οι υπουργοί Εξωτερικών, Άμυνας, Ναυτιλίας και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑΚωνσταντίνος Φλώρος, ο οποίος έφτασε στο Μαξίμου φορώντας στολή παραλλαγής.

Όπως ανακοινώθηκε μετά την ολοκλήρωσή του «κατά τη διάρκεια της σύσκεψης
 έγινε επισκόπηση της κατάστασης στην Ανατολική Μεσόγειο και εξετάστηκαν
 οι τρόποι αντίδρασης στην τουρκική προκλητικότητα».

Μάλιστα, μετά το τέλος του ΚΥΣΕΑ, ο κ. Φλώρος τόνισε ότι «όλα θα πάνε καλά». 
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 $type={blogger} :

Δημοσίευση σχολίου