Αναγνώστης : Είμαι τρίτεκνος και δε μπορώ να μπώ σε ΣΟΑ ΣΤΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ φωτο αρχειου Αναγνώστης μας έστειλε το εξής μήνυμα: <<Άλλη μια κατάντια , είμαι τρίτεκνος και μου λένε πως δε μπορώ να μπώ στα ΣΟΑ γιατί φτιάχνονται σπίτια για ΕΠΟΠ και όταν γίνουν θα μπω σε αυτά. Ενώ στα ΣΟΑ μένουν αξιωματικοί χωρίς οικογένειες σε 80 τετραγωνικά α ρε δημοκρατία>> Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Plus RELATED POSTS
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου