Απεργία πείνας ξεκίνησε ΕΠΟΠ



ΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ
ΠΡΟΣ: 1H ΜΑΛ/1o Γρ ΕΠΟΠ ΛΟΧΙΑΣ (ΠΖ)
                                                                               
                                                

Μάλεμε, 5 Ιουλ 17




ΘΕΜΑ: Αναφορά παραπόνωνΣΧΕΤ.: α. Ν. 2439/1996 Ιεραρχίας και Εξέλιξη των Μονίμων Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων και άλλες Διατάξεις ΦΕΚ Α΄ 219/06 Σεπ 1996
β. Ν.3883/2010 (Άρθρα 8 & 2 και 12) ΦΕΚ Α΄ 167
γ. ΠΑΔ 4-3/2011/ΓΕΣ/ΔΙΜΣΠΡΟ/3 Περί Τοποθετήσεων – Μεταθέ- σεων Μονίμων Αξκών – Ανθστών – Υπξκών (Μονίμων – Εθελοντών – Ε.Μ.Θ – Μονιμοποιηθέντων ΕΠΟΠ Εσωτερικού και Εξωτερικού)
δ. Φ.411/253437/Σ.2358/1 Ιουλ 2013/ΓΕΕΘΑ/Β/Κ/Β1 (ΦΕΚ Β’ 1631)
ε. Ν. 4361/2016 Ρύθμιση Θεμάτων Μεταθέσεων Οπλιτών, Μέρι- μνας Προσωπικού και άλλες Διατάξεις/ΦΕΚ Α΄ 10/01 Φεβ 2016
στ. Ν. 4407/2016 Ρύθμιση Θεμάτων Αρμοδιότητας Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και άλλες Διατάξεις (ΦΕΚ Α΄ 134/27 Ιουλ 2016)
ζ. Ν. 2936/2001 Επαγγελματίες Οπλίτες και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ Α 166)
Απόφαση ΔιοκΕφΑθ 460/2010
1. Αναφέρω, ότι στις 3/5/2010 κατατάχτηκα στον Ελληνικό Στρατό σύμφωνα με την ΕΔΥΕΘΑ 45/2009 και έχω ήδη συμπληρώσει 6 χρόνια υπηρεσίας στη συγκεκριμένη Μονάδα, ήτοι την 1η ΜΑΛ. Ήδη έχω καταθέσει τρείς αναφορές ζητώντας μετάθεση στην Αθήνα και ειδικότερα στη Νέα Πέραμο, οι οποίες δεν έγιναν δεκτές, παρότι οι λόγοι που περιγράφονταν σε αυτές είναι νόμιμοι και αληθείς.
2. Είμαι πατέρας δύο ανήλικων τέκνων, ηλικίας 6 ετών ο Ηλίας και 4 ετών η Νικολέτα και σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 387/2015 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών και την 1942/2017 απόφαση του Εφετείου Αθηνών η επιμέλεια των τέκνων μου εδόθη στην μητέρα τους κ. Αθανασία Ζώτου και αποφασίστηκε η από πλευράς μου μηνιαία καταβολή διατροφής. Τα τέκνα μας ζουν με τη μητέρα τους επί της οδού Γεραντώνη 24 στον Νέο Κόσμο Αττικής. Γίνεται λοιπόν σαφές ότι η περαιτέρω διαμονή μου στα Χανιά, αποτρέπει την συχνή επικοινωνία και επαφή με τα τέκνα μου, τα οποία βρίσκονται σε ευαίσθητη ηλικία και έχουν ανάγκη από τον πατέρα τους. Επιπροσθέτως αδυνατώ να καλύψω τις υποχρεώσεις προς τα παιδιά μου, διότι ο μισθός μου σε συνδυασμό με τα έξοδα διαβίωσης μου δεν επαρκούν για την κάλυψη της διατροφής. Η μητέρα δε των τέκνων μας είναι χαμηλόμισθη και δεν δύναται να συνδράμει περαιτέρω στην διατροφή των τέκνων. Η αποστέρηση δε των τέκνων από τον πατέρα έχει ιδιαιτέρως επαχθείς συνέπειες για την ανάπτυξη τους αλλά και τον ψυχισμό τους σύμφωνα με έρευνες του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας. Άλλωστε ήδη τα τέκνα παρουσιάζουν καταθλιπτικά συμπτώματα και αντικοινωνικότητα.
3. Γίνεται λοιπόν σαφές ότι δεν ελήφθησαν υπόψη τα στοιχεία της υπηρεσιακής, οικονομικής, προσωπικής και οικογενειακής μου κατάστασης, αλλά και τα σοβαρά προβλήματα της υγείας μου, καθότι αυτή η αναιτιολόγητη άρνηση της διοίκησης να κάνει δεκτό το δίκαιο αίτημα μου, μου έχει δημιουργήσει άγχος και τεράστια ηθική βλάβη. Βρίσκομαι λοιπόν σε μια άκρως δυσμενή μονάδα τα 6 τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα να στερούμαι τα τέκνα μου και να διακινδυνεύει η ψυχική υγείας μου λόγω του βίαιου αποχωρισμού από τα παιδιά μου. Νιώθω δε ότι αδικούμαι διότι άλλοι συνάδελφοι που δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημά μου μετατίθενται χωρίς εμπόδιο αν και δεν έχουν τέκνα και κοινωνικά προβλήματα.
4. Σύμφωνα με το σχετικό (ε) τα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια μοριοδοτούνται κατά σειρά προτεραιότητας, όπως απαριθμούνται στην υποπαράγραφο β΄ της παραγράφου 1 του σχετικού άρθρου και λαμβάνονται υποχρεωτικά υπόψη μαζί με τα υπηρεσιακά για την απονομή ειδικότητας και τις τοποθετήσεις και μεταθέσεις των οπλιτών. Παρά ταύτα συνεχίζω να βρίσκομαι στην συγκεκριμένη Μονάδα στερούμενος τα παιδιά μου αλλά και μη δυνάμενος να τους προσφέρω τα προς τω ζην, καθότι ο μισθός μου χάνεται σε μετακινήσεις και στέγαση στα Χανιά.
5. Έτι περαιτέρω, αντιμετωπίζω συνεχή εγκαλητήρια τα οποία έχουν να κάνουν με την εμφάνισή μου, για παράδειγμα διότι έχω δερματοστιξία λαμβάνοντας ποινή φυλάκισης 40 ημερών, ποινή η οποία είναι δυσανάλογη σε σχέση με την μέχρι σήμερα υπηρεσιακή μου εικόνα. Νιώθω ότι αντιμετωπίζομαι ως παρείσακτος λόγω της εξωτερικής μου εμφάνισης, αν και ο προσδιορισμός της εξωτερικής εμφάνισης κάθε ατόμου αποτελεί ένα από τα μέσα αυτοδιάθεσης και ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας του με αποτέλεσμα να θίγεται το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, από όποια διάταξη έρχεται σε ευθεία  αντίθεση με αυτό.



6. Όλη αυτή η κατάσταση έχει ως αποτέλεσμα να μου εκδηλωθούν αγχώδεις διαταραχές εξαιτίας της συνεχούς απόρριψης η οποία μου έχει αποστερήσει τα παιδιά μου και της επιβολής βαρύτατων πειθαρχικών ποινών που αμιγώς αφορούν στην εξωτερική μου εμφάνιση, παραβλέποντας την άψογη υπηρεσιακή μου ετοιμότητα. 7. Αναφέρω ότι επειδή ως στρατιωτικός δεν δύναμαι να προβώ σε απεργία πείνας βάσει του Κανονισμού, ήδη από την Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017 και ώρα 6.00 π.μ ξεκίνησα διαμαρτυρία απέχοντας από την λήψη οιασδήποτε τροφής, με σκοπό να παραπονεθώ για την κατάσταση αυτή η οποία πολλάκις έχω αναφέρει ότι με προσβάλλει και με θίγει ως προσωπικότητα αλλά και για τον ψυχαναγκασμό που δέχομαι εξαιτίας της δερματοστιξίας που φέρω στο σώμα μου. Είναι δε αναγκαία η ίση μεταχείριση μεταξύ των στρατιωτικών και θα πρέπει να γίνει αποδεκτό ότι η εξωτερική εμφάνιση δεν έχει ουδεμία σχέση με την επιχειρησιακή ετοιμότητα και την πειθαρχία του στρατιωτικού.
8. Αναφέρω τέλος ότι θα ξεκινήσω να σιτίζομαι όταν με νομοθετική πρόβλεψη επιλυθεί το πρόβλημα των γονέων στρατιωτικών, οι οποίοι στερούνται τα τέκνα τους, εξαιτίας της χιλιομετρικής απόστασης. Ενόψει των ανωτέρω, είναι αναγκαία η άμεση επίλυση του προβλήματος αυτού, που αντιμετωπίζω τόσο εγώ όσο και άλλοι συνάδελφοι στρατιωτικοί και θα συνεχίσω την διαμαρτυρία αυτή έως την οριστική επίλυση του σοβαρότατου αυτού ζητήματος, επικαλούμενος άμεσης ακρόασης από τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης και τον Αρχηγό.
. 9. Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.


Read more: https://pitsirikos.net/2017/07/%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%cf%80%ce%bf%ce%bd%ce%bf-%ce%b5%ce%bd%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b9%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d/#ixzz4mPf6GNuL

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά