Ερωτηση βουλευτού στην Βουλη των Ελληνων προς τον κ.Υπουργο Εθνικης Αμυνας σχετικα με τις " πολύ δημοκρατικες" ενωσεις αποστρατων !!!!
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου