Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι έχουν κληθεί οι εργαζόμενοι των Ελληνικών Ναυπηγείων, στις εγκαταστάσεις των ΕΝΑΕ έως την Παρασκευή 16 Μαΐου 2014, για να ενημερωθούν σε ότι αφορά στη συμφωνία, με την οποία θα συμβληθούν με το Πολεμικό Ναυτικό προκειμένου να παράσχουν τις απαιτούμενες υπηρεσίες τους μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών στα υποβρύχια.
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 $type={blogger} :
Δημοσίευση σχολίου